ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ AACHEN ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

Verein griechischer Eltern und Erziehungsberechtigter in Aachen und Umgebung e.V.

November 1, 2023

Weihnachtsfeier 2023

September 27, 2022

Πρόσκληση παρουσίαση παραμυθίων/ Einladung Märchenstunde

September 19, 2022

Γιορτή 28ης Οκτωμβρίου για την επέτειο του <<ΟΧΙ>>

Αγαπητά μας παιδιά,

αγαπητοί γονείς και συμπατριώτες,

με μεγάλη χαρά σας περιμένουμε την

Κυριακή, 30. Οκτωβρίου 2022

στην Δοξολογία για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.

Μετά θα ακουλουθήσει η γιορτή στην αίθουσα της ενορίας μας του Αγίου Δημητρίου, Jesuitenstr. 6, 52062 Aachen.

Θα καμαρώσουμε τα παιδιά μας που θα απαγγείλουν ποιήματα και στη συνέχεια θα ακολουθήσει μια μικρή χορευτική παράσταση του παιδικού τμήματος χορού που διευθύνει η Χριστίνα Μηλούση.

Στο τέλος θα υπάρχει μπουφές με γλυκίσματα και καφέ.

Για τον μπουφέ θα χρειαστούμε την υποστήριξη σας και παρακαλούμε όσους μπορούν να προσφέρουν κάποιο χειροποίητο γλυκό ή άλλα μικρά κεράσματα.

Θα χαρούμε πολύ να συμμετέχετε όλοι και να γιορτάσουμε μαζί την εθνική μας γιορτή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940.

Ιουλία Καλλιπόση-Πομπίνο                                       Ιρένα Σούρενμπεργκ
            Πρόεδρος                                                             Αντιπρόεδρος

Liebe Kinder,

liebe Eltern und Interessierte,

wir freuen uns euch am

Sonntag, den 30. Oktober 2022

nach dem Gottesdienst in das Clubheim unserer Gemeinde des Heiligen Dimitrios, Jesuitenstr. 6, 52062 Aachen anlässlich unseres Nationalfeiertages einzuladen.

Die Kinder werden Gedichte vortragen und anschließend freuen wir uns über den ersten Auftritt der Tanzgruppe, geführt von Christina Milussi.

Danach wird es ein Buffet mit Kaffee und Kuchen geben.

Wir werden bei dem Buffet eure Unterstützung benötigen und bitten um Kuchen- oder Gebäckspenden.

Wir würden uns über eine rege Teilnahme freuen und die Möglichkeit mit euch zusammen den Nationalfeiertag des 28. Oktobers 1940 gemeinsam zu zelebrieren.

Iulia Kallipossis-Pompino                                   Irena Schürenberg
 Erste Vorsitzende                                        Zweite Vorsitzende

Juni 19, 2022

Πικ-νικ / Picknick

Juni 17, 2022

Δημοσκόπηση / Umfrage

Eτοιμάσαμε μια δημοσκόπηση για το χορό που θα προσφέρουμε στα παιδιά.
Εάν έχετε ενδιαφέρον, παρακαλώ λάβετε μέρος στην δημοσκόπηση.

Wir haben eine Umfrage bezüglich des Tanzunterrichts für Kinder vorbereitet.
Wer Interesse hat, darf sich gerne beteiligen.